Sunday, January 8, 2012

ehh menang?...opss monang laie !! part 2


1                         2

ehh..monang laiee!!

turun sebagai 'underdog' sebab kelantan feberet untuk menang.

' cemana yer leh menang?' tanya ateh ngan alang  macam tak puas ati.

' kan babah dah cakap...negisemilan ni handa ..ateh ngan alang tak caya '

' nanti jumpa jesi negisemilan kat pasar malam babah beli untuk ateh ngan alang nak?...jesi negisemilan lawa kan?' aku sesajer menaikkan suhu...cari jalan bagi nenambah percikan api sesikit.

' arr tak nak lah...belikan jesi selangor nak lah' jawab ateh bunyi macam boring.

' ehh selangor tu kat mana ? ' aku buat muka sadin bertanya sebab api kena sambut dengan gas baru tebakar...

tetiba muncul kedepan orangrumah aku...' mula lah tu nak nyakat bebudak '.

' bagitau kat babah tu...langkah jer pintu tu..jejak lah selangor ' sambil kedapur orangrumah aku menambah tanda sokongan kat bebudak.

aiisehhh...

tang ngumpul supporter lam umah ni yg aku lemah...lam umah aku 7 selangor..1 negisemilan.

' tu lar...cemana ye negisemilan leh menang lagi? ' aku sajer ngulang soklan ateh ngan alang... tensiun jer ateh ngan alang dengar...

ha ha...

No comments:

Post a Comment