Saturday, October 29, 2011

perihal 'robot tempe'...

eh ehh aku terjumpa plak katun masa jaman aku kecik2...

teka? tempe asoka !!

citer robot tempe yang katebang dier tu leh masuk kat kepala robot then baru dier leh jadi power...padang leh jadi sunyi sepi jap sebab sumer bebudak melekat kat tibi haha!

hebat tak hebat penangan tempe ni dedulu.

lagu starting dier jangan buat main2 kerna ianya teramat menusuk jiwa...sebab bila tgh main2, ada plak kutu nyanyi lagu tu leh buat kita tetiba  rasa mcm kuat..mcm ada power masuk kat bodi jadi robot tempe...tapi cara nyanyi tu ikut senikata masing2 sebab pemahaman bahasa jepun kitaorang yang tak formal....bunyi senikata lagu kitaorang seakan-akan sama walaupon sebenarnya salah...takpa sebab yang penting janji melodinya sama...aharkk!

ingat tak lagu tempe ni?

takpa, buat yang dah tua2 tu jgn lar risau...aku tang bahasa jepun ni kire ok gak lar...meh aku 'teranselitkan' lagu bahasa jepun tu ikut pemahaman jepun aku yang tak formal ni...untuk sesetengah kita mengimbau kenangan...



No comments:

Post a Comment