Sunday, October 21, 2012

sunday blues untuk aku...

akibat hubungan cd secara rambang...pc dan hard disk ku dimamah virus...habis file aku sementara cuba menyelamatkan seberapa banyak yg buleh.

sebab kedekut nak sewa  server, aku simpan la file yg ada ni sikit2 kat mana2 yg buleh sementara ni..

antara byk2 yg hilang, file gitar  home recording aku...now ni tinggal 4 ni jer..grrrrrrr
so parking kat sini sementara jap...

sunday blues untk aku.....aharkk!!


minor blues improvisation...


funky blues...


my cover version of europa...


meng'akustik'kan bpr...

2 comments:

  1. WAIT wait wait... you mean you know how to play guitar? Can you also create a music clip?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi bro, well just a hobby...fyi audio recording only and no knowledge in music clip.

      Delete