Sunday, November 20, 2011

malingsia dan garu-garu dada ku...







kengkadang pelik gak aku nengok perangai  indon ni..kalah ngan apa team pon diaorang leh terima, tapi kalah dengan mesia mmg tak boleh terima langsung...komen2 plus bahasa yg diguna lam internet punya lar kasar...fuhhh, mcm dah 'berperang'.

aku sempat tgk dua2 game semi final  petang tadi....dah sahih final sea games nanti mesia lawan indon.

heran, cuma lam dunia ni mesia jer yg berkali-kali pegi stadium naik kereta perisai...kah kah kah ! brazil, itali, perancis atau german yg menang world cup tu penah ke kita dengar ke stadium naik kereta perisai?

mental giler...

pada aku, biar lar indon dpt 500 pingat emas, aku tak kisah pon...cuma emas bolasepak yg satu ni memang bermakna.

kalau camtu rimau muda kena lar main mati-matian...memang tension nak main sebab satu stadium gelora bung karno tu penuh ngan penyokong fanatik indon ...tabik aku kat korang yg akan main dalam keadaan yg penuh provokasi...malaysia, ohh malingsia.

kalah menang tu tu adat bertanding...tapi yg ni kalau mesia dapat pukul garuda ni, gerenti 500 pingat emas indon tadi tu jadi tak bernilai pada diaorang...garuda, ohh garu garu dada ku.

tapi menurut teori aku maybe mesia ada chance nak menang...bukan tok nujum atau nostradamus, cuma teori 'koboi' aku yg tak bertauliah ni tapi telah dilakukan melalui kajian aku yg penuh saintifik dan amat teliti..berikut adalah hasil kajian tersebut ;

mesia lawan singapura : main teruk
mesia lawan thailand : main cantik
mesia lawan kemboja : main teruk.
mesia lawan indon : main cantik
mesia lawan myanmar (semi final) : main teruk
mesia lawan indon (final) : sepatutnya....'main cantik' !!!


tengok manderam sapa yg kuat !

ahak !!

No comments:

Post a Comment