Friday, September 21, 2012

ngeh, kau tak payah minta maap



terasa sejuk hati bila tgk pic umno pas sama2 turun  mempertahankan 'common ground' yang ada bila bab2 agama dan bangsa kita diperlekehkan oleh 'mereka'.....

hanya cuma one off incident? mula berubah? tak sengaja snap pic macam ni? tidak mencerminkan dasar prinsip pucuk pimpinan parti masing2?



tolak tepi kalau ada pegangan bos2 parti masing2 jika tak suka tgk umno dan pas sama2 bergandingan  mempertahankan 'common ground' kita. inilah yang diharap agar lebih banyak terjadi di masa2 akan datang nanti. tanpa mengira kelompok politik masing,  melayu islam sama2 berganding menunjukkan kita ada tahap kesabaran kita bila 'mereka-mereka' semakin biadap.

bagus ngeh, kau sergah lah banyak2...kau main2kan lah statement pasal agama dan bangsa banyak2 masa akan datang. semalam ngeh kata dia tak perlu minta maaf. elok sangat2 lar tu. nak tengok lebih banyak protes melayu islam datang ramai2 bersama2 semacam ini maka kau amalkan lah perangai tak sedar diri tahap tertinggi ni. perkara2 semacam ini lah yang membuatkan' mereka-mereka' menggelupur kepanasan bila nengok tanda2 orang kita mula bersatu hati.

teringin sgt2 aku nak dengar komen2 mana-mana org2 melayu islam yang masih menyokong dan mempertahankan ngeh ni....

oppsss, dan aku tak nampak pulak geng melayu islam pkr masa ramai2 protes kat masjid kampong baru tadi.

atau dalam parti pkr memang dah tak ada ahli melayu islam?

No comments:

Post a Comment